Důležité oznámení a možnost platby trvalým příkazem

Štítky: , ,
Rubriky: Aktuality, Blog

Vážení zákazníci,
koncem měsíce května jsme opět pokročili v již avizovaném přechodu na nový administrativní systém, který umožní zřízení zákaznických účtů, kde se budete moci kdykoliv podívat na své platby a nastavení služeb.

S tímto souvisí i změna vzhledu faktury za odebrané služby, kde již nebude zobrazováno ?NEPLAŤTE?. Vámi nastavený způsob platby však zůstává stejný a to i pro případ, že máte nastavenou platbu inkasním převodem a na faktuře je uvedeno bankovním převodem. Ke stržení částky inkasním převodem bude docházet normálně jako v předchozích měsících.

V tuto chvíli máme pro Vás i dobrou zprávu a to, že s přechodem na nový administrativní systém dochází i ke změně variabilního symbolu faktur a to tak, že nově je jako variabilní symbol použito číslo smlouvy, které se již nebude měnit a od měsíce června si můžete zřídit trvalý příkaz, který dříve nešel použít.

V případě, že budete mít jakékoliv dotazy, tak nás můžete kontaktovat na tel. čísle 517 444 444, emailu internet@acvyskov.cz nebo na našich Facebookových stránkách.

Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den

Za tým AC Vyškov